سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

شاهدانه و خواص آن

شاهدانه و خواص آن

شاهدانه خواص،شاهدانه نر و ماده،شاهدانه چیست،شاهدانه ماده،شاهدانه در بارداری

لازم به ذکر است که دانه شاهدانه، یکی از مغذی‌ترین و قابل هضم‌ترین مواد غذایی است که روی زمین موجود است. در واقع دانه شاهدانه سرشار از پروتئین،‌ اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای چرب ضروری برای بدن می باشد. جالب است بدانید که دانه‌های شاهدانه دارای خواص تغذیه‌ای فراوانی هستند و منبع خوبی از اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای آمینه ضروری و نیز مواد معدنی نیز می باشندو برای بدن بسیار مفید است.

شاهدانه،خواص شاهدانه
بدنیست بداند که طبق نتایج تحقیقات، افرادی که به طور منظم دانه‌های شاهدانه را مصرف می‌کنند فشار خون و همچنین میزان کلسترول بد در خون آن‌ها با کاهش روبرو خواهد شدو فشار خون بالا نخواهند داشت. لازم به ذکر است که پروتئین و آنزیم‌های موجود در دانه‌های بدون پوست شاهدانه، از آن جا که موجب کاهش ورم و التهاب می‌شود کمک خوبی برای مبتلایان به آرتروز و همچنین درد مفاصل به شمار می رود. بهتر است بدانید که اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید، شاهدانه را همراه با صبحانه میل نمایید. مصرف شاهدانه هنگام صبح و در وعده صبحانه، موجب احساس سیری طولانی طی روز در شما خواهد شد و به این ترتیب دیگر نسبت به خوردن غذاهای شور و شیرین اشتهای کاذب نخواهید داشت.

شاهدانه،خواص شاهدانه
خوب است بدانید که مصرف این ماده غذایی همچنین باعص تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز تنظیم هورمون‌ها خواهدگشت.بعضی از مبتلایان به بیماری ام اس برای رفع علائم مشکل خود، به طور قانونی از این دارو استفاده می‌کنند.جالب است بدانید که تحقیقات روی این گیاه برای تولید دارویی به عنوان درمان بیماری‌های ناتوان کننده سیستم عصبی بدن ادامه دارد. در واقع دانشمندان آمریکایی اعلام کرده‌اند ترکیب شیمیایی گیاه شاهدانه می‌تواند مانع گسترش سلول‌های سرطان سینه در بدن خواهد شد.

شاهدانه،خواص شاهدانه

شاهدانه خاصیت  ضد اسپاسم و انقباضات عضلانی دارد.بهتر است بدانید که مسهل است و در درمان یبوست کاربرد دارد.در واقع برای افرادی که دچار احتباس ادرار شده‌اند، کاربردی است.خاصیت ضد انگل معده دارد.در واقع در استعمال خارجی به ویژه روی تاول‌ها کاربرد دارد.

شاهدانه،خواص شاهدانه
جالب است بدانید که گیاه شاهدانه ارزش زیادی برای معالجه کزاز دارد.
بهتر است بدانید که  گیاه شاهدانه مسکن واقعی و موثری برای درد شکم و معالجه میگرن و درد اعصاب و روماتیسم است.

شاهدانه و خواص آن

مطالب مرتبط:

کنجد

هل

سیاه دانه

رازیانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.