سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

گریپ فروت و خواص آن

گریپ فروت و خواص آن

گریپ فروت و خواص آن،گریپ فروت و لاغری،گریپ فروت در بارداری،گریپ فروت و فشار خون

گریپ فروت از خانواده مرکبات است.جالب است بدانید که سرشار از ویتامین C و پتاسیم می باشد.و در واقع منبعی غنی از فولات، آهن، کلسیم و سایر مواد معدنی می باشد.

گریپ فروت،خواص گریپ فروت
بهتر است بدانید که انواع سرخ و صورتی آن سرشار از بتاکاروتن است که بدن آن را به ویتامین A تبدیل می نماید.لازم به ذکر است که فیبر گیاهی اش فراوان، ولی مقدار کالری اش جزئی می باشد..ممکن است در افراد حساس به مرکبات، واکنش حساسیت زا ایجاد نماید. گریپ فروت، میوه ای توپر، خوش طعم و مغذی و خوشمزه است.

گریپ فروت،خواص گریپ فروت
لازم به ذکر است که اگر آب پرتقال یا گریپ فروت را با هم در آمیزیم، نوشابه ی نیروبخشی پدید می آید که نیاز به شیرین کردن نخواهد داشت.در واقع به موجب برنامه های رژیم غذایی که طی سال ها از سوی سازمان نظارت بر مواد غذایی و دارویی آمریکا(FDA) تنظیم یافته، مشخص شده است که گریپ فروت از قدرت بی نظیری برای سوزاندن و از بین بردن چربی ها برخوردار می باشد.

گریپ فروت،خواص گریپ فروت
بهتر است بدانید که میوه ی گریپ فروت، اشتها را تقویت می نمایند.گفتنی است که گریپ فروت، عمل هضم را آسان می کند و ترشح شیره ی معدی و کیسه ی صفرا را سرعت می بخشد.  بدنیست بدانید که گریپ فروت دارای ویتامین C و بیوفلاوونوئید است. این ها در حفظ سلامت قلب و عروق بدن مؤثرهستند.بهتر است بداتید که گریپ فروت به تولید قند و مواد حیاتی مورد نیاز بدن کمک می نماید.

گریپ فروت،خواص گریپ فروت
لازم به ذکر است که گریپ فروت، میوه ای خنک است و عطش را رفع می کند.در واقع گریپ فروت، علاوه بر مواد معدنی (آهن و کلسیم) دارای ویتامین های B3 ,B2 ,B1,A می باشد.این میوه پرخاصیت را مصرف کنید.

گریپ فروت و خواص آن

مطالب مرتبط:

پرتقال

لیمو شیرین

لیمو ترش

نارنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.