سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

خرید اینترنتی ظرف نان IRAK


خرید اینترنتی ظرف نان IRAK

خریدپستی ظرف نان IRAK از فروشگاه اینترنتی جفت6

فروشگاه ظرف نان IRAK,فروش ظرف نان IRAK,فروش اینترنتی ظرف نان IRAK,فروش آنلاین ظرف نان IRAK,خرید ظرف نان IRAK,خرید اینترنتی ظرف نان IRAK,خرید پستی ظرف نان IRAK,خرید ارزان ظرف نان IRAK,خرید آنلاین ظرف نان IRAK,خرید نقدی ظرف نان IRAK,خرید و فروش ظرف نان IRAK,فروشگاه رسمی ظرف نان IRAK,فروشگاه اصلی ظرف نان IRAK,بهترین ظرف نان IRAK,،فروشگاه ظرف نان IRAK,فروشگاه اینترنتی ظرف نان IRAK,ظرف نان IRAK,خرید ظرف نان IRAK,خرید اینترنتی ظرف نان IRAK,خرید پستی ظرف نان IRAK,خرید ارزان ظرف نان IRAK,خرید با تخفیف ظرف نان IRAK,خریدظرف نان IRAK اصل,خرید اینترنتی ظرف نان IRAK اصل,خرید پستی ظرف نان IRAK اصل

فروشگاه ظرف نان IRAK

ظرف نان IRAK یک ظرف ساده و شیک که می توانید در آشپزخانه استفاده کنید و ظاهری شکیل و زیبا و مدرن به آشپزخانه شما می دهد خرید این محصول را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 به شما پیشنهاد می کنیم .

ظرف نان IRAK
خرید اینترنتی ظرف نان IRAK
خرید اینترنتی ظرف نان IRAK
شاید در خانه‌های افراد مسن جای نان‌های را دیده باشید که در نگاه اول مانند صندوقچه هستند اما با لمس در، باز شده و فضایی در جلو چشمان باز می‌شود که می‌توان انواع نان، بانکه و … را داخل آن قرار داد و در ظرف را بست. جانانی مدل IRAK یک ظرف زیبا و درعین‌حال ساده است. از رنگ‌های متنوع این ظرف می‌توان برحسب سایر وسایل آشپزخانه انتخاب را انجام داد. جنس این ظرف از پلاستیک است و عرض آن در حدود 44.8 و ارتفاع آن 17.5 سانتی‌متر است که ابعادش برای قرار دادن روی کانتر آشپزخانه و قرار گرفتن زیر کابینت‌های دیواری مناسب است. در کف ظرف حفره‌ای تعبیه‌شده که هوای داخل را تهویه کند. در به سمت داخل باز می‌شود به همین دلیل فضایی برای آن نیاز نیست و عمق ظرف در حدود 27 سانتی‌متر است. با استفاده از این ظرف می‌توان مواد غذایی را بدون اینکه آشپزخانه شلوغ شود داخل این جعبه نگهداری کرد. ایراک محصولات متنوعی مانند انواع سطل‌های زباله‌ی خانگی، ظروف و ابزار آشپزخانه، محصولات قابل‌استفاده در سرویس بهداشتی و … دارد که کیفیت بالا در کنار استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب عمر و ماندگاری محصولات را بالابرده و تا سال‌های سال مانند روز اول در آشپزخانه باقی خواهد ماند.
خرید پستی ظرف نان IRAK
خرید پستی ظرف نان IRAK 
نقاط قوت
• کیفیت ساخت بالا
• قابل استفاده برای انواع نان‌ها
مشخصات کلی
• ابعادعرض : 44.8 و ارتفاع : 17.5سانتی متر
• جنس پلاستیک
• دسته برای حمل
• در
• سایر توضیحات- بدون اشغال فضا در هنگام باز کردن در- عمق ظرف 27 سانتی‌متر- دوام بالا- دارای حفره در کف برای عبور هوا
ساخت ترکیه
فروش ظرف نان IRAK
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 قیمت این محصول 55.000 تومان

خرید پستی

ویژگی های ظرف نان IRAK جدید :

قیمت مناسب
کارایی بالا
طراحی زیبا
ظرف نان IRAK

قیمت این محصول 55.000 تومان

خرید پستی

ظرف نان IRAK

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.