موارد مصرف و کاربرد و عوارض قرص لوراتادین 10 چیست

موارد مصرف و کاربرد و عوارض قرص لوراتادین 10 چیست در سایت علم سرا

,لوزاتادین,لوزاتادین 10,قرص لوراتادین,قرص لوراتادین چیست,قرص لوراتادین 10 چیست,قرص لوراتادین در بارداری,قرص لوراتادین ۱۰,قرص لوراتادین بازشونده در دهان,قرص لوراتادین برای چی خوبه,قرص لوراتادین برای چه بیماری است,قرص لوراتادین برای زنان باردار,قرص لوراتادین برای چیه

    لوراتادین , لوراتادین یا سیتریزین , لوراتادین 10 چیست

علم سرا >>> پزشکی >>> دارو >>> در این مطلب به توضیح در مورد قرص لوراتادین می پردازیم

لوراتادین چیست , لوراتادین در بارداری , لوراتادین برای چیست

آشنایی با داروها خیلی خوب است و می تواند کمک حال ما زمانی که به پزشک دسنرسی نداشته باشیم شود.حتما شما هم اسم داروهای زیادی را شنیده اید ولی شاید ندانید کدام دارو به کدام کار می آید. از استامینوفن گرفته تا پماد تتراسایکلین و آزیترومایسین و فارماتون و شربت کتوتیفن و شربت لاکتولوز و دی سیکلومین و قرص گاباپنتین و پماد بتامتازون و پانسمان زخم.

لوراتادین عوارض جانبی , لوراتادین قرص , لوراتادین در شیردهی

آشنایی با لوراتادین

لوراتادین (به انگلیسی: Loratadine) یک داروی ضد حساسیت میباشد که تاکید میشود فقط در مواردی که پزشک تجویز کرده از آن استفاده کنید . دارویی آنتی هیستامین بدون اثرات خواب آور میباشد که در درمان یا کم شدن نشانه های حالات آلرژیک استفاده می گردد. که رده درمانی لوراتادین : آنتی‌هیستامین‌ها و اشکال دارویی لوراتادین : قرص، شربت میباشد.درصورت مبتلا به هرنوع بیماری مثل  نارسایی های کبدی، بزرگی پروستات، گلوکوم، سابقه آریتمی قلبی و کم دن پتاسیم خون. سابقه حساسیت به لوراتادین یا داروهای دیگر، همچنین حساسیت به مواد دیگر مثل غذاها و رنگها . در صورت مصرف هر نوع داروی دیگر. درصورت بارداری و شیردهی.

لوراتادین چه قرصی است , لوراتادین بهتر است یا سیتریزین , لوراتادین 10 چیست

عوارص جانبی قرص لوراتادین چیست

مثل سایر داروهای شیمیایی عوارض جانبی مخصوص به خود را دارد . اگر چه تمام این عوارض در یک فرد دیده نمی شود ولی در صورت بروز عوارض مثل تب، گلودرد، خون ریزی با خون مردگی غیرعادی و ضعف یا خستگی غیرعادی بلافاصله با پزشک تماس بگیرد دیگر عوارض جانبی به مرور زمان و تطبیق بدن با دارو از بین می رود به هرحال در صورت ادامه عوارضی نظیر تاری دید با هر گونه تغییر در بینایی، گیجی، کندی شدن ضربان قلب، افزایش حساسیت به نور آفتاب، کهیر، عصبانیت و هیجان غیر عادی پزشک خود را مطلع نمائید.چرا که می تواند برای شما ضررهای بیشتری را در پی داشته باشد

Loratadine چیست , داروی لوراتادین چیست؟ , شربت لوراتادین چیست؟

عوارض مصرف لوراتادین در بارداری و شیردهی

مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی جایز نمی باشد مگر در موارد اضطراری و تشخیص پزشک متخصص.پس حتما قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت نمایید

دارو لوراتادین چیست , عوارض قرص لوراتادین چیست , لوراتادین در بارداری

هشدار برای مصرف لوراتادین

– قبل از انجام هر گونه آزمایش پوستی پزشک را از مصرف این دارو مطلع کنید.

– هر چند این دارو بر خلاف دیگر داروهای آنتی هیستامین ایجاد خواب آلودگی نمیشود با این وجود از عکس العمل بدن خود نسبت به این دارو پیش از کار با ماشین آلاتی که نیاز به هوشیاری دارند اطمینان حاصل نمائید.

– در صورت مصرف همزمان با دیگر داروهای سیستم عصبی و یا فرآورده های حاوی الکل پزشک را مطلع نمائید.

تاثیر لوراتادین در شیردهی , خوردن قرص لوراتادین در شیردهی , لوراتادین ۱۰ چه قرصی است

مقدار و نحوه مصرف قرص لوراتادین

در بزرگسالان و کودکان بزرگتر از 6 سال 10 میلی گرم روزانه می باشد. در صورت عدم وجود نارسائی کبدی و کلیوی در بزرگسالان و کودکان بزرگتر از 6 سال 10 میلی گرم جهت شروع درمان و در صورت نیاز به صورت متناوب تکرار می گردد.

قرص لوراتادین چه نوع قرصی است , شربت لوراتادین برای چیست , قرص لوراتادین برای درمان چیست

شرایط نگهداری قرص لوراتادین

به گزارش علم سرا ، این دارو باید در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. قرص لوراتادین را در دستشویی، نزدیک ظرفشویی و دیگر مکانهای مرطوب نگذارید، زیرا حرارت و رطوبت می تواند باعث تجزیه آن شود. داروهای تاریخ مصرف گذشته یا داروهایی را که دیگر نیاز ندارید، نگهداری نکنید.

موارد مصرف و کاربرد و عوارض قرص لوراتادین 10 چیست