سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

فلفل قرمز و خواص آن

فلفل قرمز و خواص آن

فلفل قرمز و خواص آن،فلفل قرمز و لاغری،فلفل قرمز و سرماخوردگی،فلفل قرمز و فشار خون،فلفل قرمز خواص

فلفل قرمز نسبت به فلفل سیاه تندی بیشتری دارد. جالب است بدانید که این روزها با تغییر روند آداب غذایی و محبوبیت غذاهای اسپایسی در میان بیشتر مردم، مصرف فلفل قرمز نیز رشدچشمگیری پیدا نموده است. در واقع باید گفت فلفل قرمز یکی از گیاهان بسیار مفید درمانی می باشد.قابل ذکر است که به دلیل افزایش وزن و چاقی بسیاری از شرکت‌های تولید کننده‌ی مواد غذایی چربی را از محصولات خود حذف نموده اند. زمانی که چربی از غذایی حذف می‌شود، مزه و بوی آن از بین می‌رود و فلفل جایگزین مناسبی برای بازگرداندن طعم و عطر طبیعی به خوراک‌ها به شمار می رود . در واقع هر چقدر مردم بیشتر غذاهای تند مصرف کنند، حرارت و گرمای بیشتری نیز در وجود خود احساس خواهند نمود.
فلفل قرمز،خواص فلفل قرمز
جالب است بدانید که در مصرف داخلی در عین حال که نیروبخش است ضد اسپاسم نیز می‌باشد. برای کلیه، طحال و لوزالمعده مفید و موثر است. در موارد قفل شدن فک‌ها که در بعضی موارداتفاق می افتد اثر مفید دارد.بهتر است بدانید که اگر از فلفل قرمز به طور مداوم در رژیم غذایی خود استفاده کنید، نه تنها به هضم غذاها کمک کرده‌اید بلکه ریسک مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی را نیز کاهش داده‌اید.همچنین بهتر است بدانید که تحقیقات نشان می‌دهد مصرف فلفل قرمز در تسکین سردرد مفیدبوده است.

فلفل قرمز،خواص فلفل قرمز
کاهش ریسک ابتلا به سرطان با فلفل قرمز:بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی در کشورهایی که به طور سنتی مصرف فلفل بالا می باشد، میزان مرگ و میز به دلیل ابتلا به سرطان چه در زنان و چه در مردان به طور چشمگیری پایین‌تر از کشورهایی است که در رژیم غذایی خود از فلفل استفاده نمی‌نمایند.جالب است بدانید که در مورد یبوست، گرد فلفل قرمز مفید است زیرا حرکت دودی روده‌ها را تحریک می‌نماید برای دسترسی این منظور هر روز به مقدار کم باید با غذا مصرف گردد.بدنیست بدانید که در سرماخوردگی‌ها مصرف فلفل قرمز با دوز بالا اثر مفید و فوری دارد.

فلفل قرمز،خواص فلفل قرمز

بهتر است بدانید که  فلفل قرمز برای پروستات مردان مُضر می باشد.بدنیست بدانید که فلفل قرمز تند و روابط جنسی ناتمام می‌توانند باعث ایجاد سرطان پروستات شوند.

فلفل قرمز،خواص فلفل قرمز
فلفل قرمز یک ماده ضد عفونی کننده است لذا به صورت غرغره برای ضد عفونی حلق توصیه می‌ گردد.فلفل ها به غذاها طعم فوق العاده ای می دهد.

فلفل قرمز و خواص آن

فلفل سیاه

ترنجبین

دارچین

خرفه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.