سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

سه نما

مرجع کامل اس ام اس و جوک

توضیحات در مورد درد سیاتیک

توضیحات در مورد درد سیاتیک
توضیحات در مورد درد سیاتیک  سیاتیک درد پشتی ناشی از یک مشکل عصبی اساسی است. عصب سیاتیک یک عصب بزرگ در بدن است که از پشت به عقب دیگر گسترش می یابد. وقتی چیزی به عصب آسیب می رساند یا باعث می شود که عصب را تحریک کند، باعث ایجاد درد پشتی می شود که می تواند تا اندام تناسلی، صندلی و پشت ران ها ادامه یابد. البته 90٪ افراد مبتلا به سیاتیک بدون درد پشت بهبود می یابند. در این مقاله، ما در مورد سایت جرائم سایک در مورد درد اساسی صحبت می کنیم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

درد اسکیزی چیست؟درد اسکیزی چیست؟  سیاتیک یا سیاتیک، گاهی اوقات سیاتیک نامیده می شود، معمولا به عنوان یک مجموعه از آکنه به نام "عصب سیاتیک" تحت فشار و یا تحریک عصب سیاتیک است. [1] سیاتیک نام عصب است. اصطلاح "سیاتیک" در واقع مربوط به درد پخش همان نام در عصب است. این عصب طولانی ترین عصب درون بدن شما است که از لگن تا انتهای پستان گسترش می یابد و در طول مسیر به چند شاخه تقسیم می شود. هرگونه فشار روی عصب می تواند درد را در سراسر عصب ایجاد کند (یعنی مسیری که از پشت شروع می شود و از پشت به پاشنه شروع می شود)، البته علائم می توانند از ناتوانی ملایم و کامل و ناتوانی کامل . گاهی اوقات با احساس خارش، سوزش، بی حسی و ضعف عضلانی همراه است. درد شروع می شود به تدریج و در طول زمان افزایش می یابد و هنگامی که شما نشستن، بیدار شدن، عطسه کردن و یا سرفه، بدتر می شود. این مشخصه معمولا تنها یکی از اندام های پایین شما است. در موارد بسیار شدید، کنترل مثانه یا روده ممکن است حتی از دست برود. این وضعیت اخیر بسیار نادر است اما بسیار خطرناک استانواع درد اساسیتی
انواع درد اساسیتی  دیسک حاملگی بین دیسک های دژنراتیو (تخریب دیسک های بین مهره ای در ناحیه کمری). تنگی نخاع (ستون فقرات در ناحیه کمری). بیماری اسپوندیلولیستیک (که در آن یک گردو به آرامی بر روی دیگر و جلو حرکت می کند). سندرم Pyribormis همچنین نام اختلال ناشی از اسپاسم عضلانی (گرفتگی عضلانی) همان نام است. این عضله در نزدیکی عصب سیاتیک قرار دارد و اسپاسم آن باعث فشار روی عصب و شروع درد سیاتیک می شود. تومورهای ستون فقرات که روی ریشه عصب فشار می آورند. حوادثی مانند تصادفات اتومبیل یا ضرب ستون فقرات که به اعصاب آسیب می رسانند، تومور عصب سیاتیک هستند که البته بسیار رایج هستند. در برخی موارد، هیچ علتی برای سیاتیک وجود ندارد. درد سیاتیک یکی از علل شایع درد پشت و پا است و دیسک فتق یک علت شایع از دیسک های متناوب است. با این حال، درد سیاتیک تنها یک علامت است و نه یک بیماری، و عامل که باعث تحریک عصبی می شود باید در نظر گرفته شود بیمار.

Image result for ‫سیاتیک‬‎

علائم سیاتیک



علائم سیاتیک  شایعترین نشانه سیاتیک، کمر و پشت، کمر و صندلی و پشت ران است. درد معمولا در یک پاها اتفاق می افتد و هنگام نشستن، سرفه یا عطسه افزایش می یابد. در برخی موارد، پا ممکن است افسرده یا ضعیف شود. علائم سیاتیک به نظر می رسد ناگهان و ممکن است برای چند روز یا چند هفته باقی می ماند. 85 درصد از آمریکایی ها در طول زندگی خود نوعی کمر درد دارند. اما این همیشه عصب سیاتیک نیست. در بیشتر موارد، ماهیچه های پشتی به علت کشش یا گرفتگی عضلات است. مشخصه درد اساسی است که آن را حفظ کنیم. گاهی اوقات این درد شبیه به گرفتگی عضلات پا است که می تواند چند روز طول بکشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.